lördag, december 19, 2009

Bugg! (Nej, inte dansen...)

Satt och läste xkcds blag (nej, ingen felstavning) och hittade där en länk till en kort berättelse om en mystisk bugg. Jag måste nog säga att den kvalar in i toppen på listan över "Underliga buggar" tillsammans med Motorola Droids kamerabugg. För er som inte känner till den innebär den att kameran fungerar perfekt i 24,5 dagar, för att sedan nästan inte funka alls i 24,5 dagar och så vidare. Tror fortfarande motorola jobbar på en buggfix... Ooops, där spårade vi ur lite, anyhow, här är länken till den underbart underliga buggen:



F.ö. har jag spenderat dagen med att titta på en mystisk demonstration full av lymmlar (obs. inte lämmlar) samt ätit godis och rökt cigaretter. Tack vare min hjärnas utmärkta självcensur har jag lyckats undvika det faktum att jag borde ha **^"!#€;DSAasd%! idag.

Inga kommentarer: