tisdag, december 12, 2006

Sönderfallet?

Nu kan jag iaf är lite. Inte direkt mycket, finns ju inte så mycket att äta hemma, kan ha med det att göra...
Anyway, nu måste jag försöka ta mina poäng denna termin. Gör jag inte det förlorar jag CSN-pengarna, SGS-kontraktet och min plats på programmet. Inte gått så bra hittills, underkända tentor osv. Nu måste jag rycka upp studierna, har omtenta på lördag så nu måsta jag verkligen läsa. Måste klara den här tentan, annars är risken stor att allt går åt helvete. Stressframkallande? Absolut! Men allt just nu verkar samspela till att jävlas med mig. Det finns alltid de här stunderna, eller snarare perioderna. De återkommer med jämna mellanrum och vad de orsakas av är nästan alltid oklart. De blir aldrig lättare, utan håller samma nivå av förjävlighet varje gång.
Det enda man kan göra är att hoppas att allt kan ordna igen. För det gör det, iaf har det gjort det hittills...

"No matter how cold the winter, there's a spring time ahead..."

Får man hoppas...

Inga kommentarer: